wtorek, 12 marca 2013

Siema! :D

Jestem Ciasteczkowy Potwór, a właściwie to Karola :)
Mam 12 lat i w tym roku piszę egzamin szóstoklasisty! D: HELP!
Wracając jednak do tematu bloga: wiele osób teraz zakłada blogi, na których pisze własne historie, zapożyczając postacie z filmów lub seriali. Ja wybrałam tą drugą opcję. Seriale. Zapewne domyślacie się już, jaki serial wybrałam ^^ Pojawią się tu też postacie z innych seriali DC, oraz takie, które sama wymyśliłam.
Na wstępie chciałabym jeszcze zaznaczyć, że nie jestem normalną dziewczyną, więc czasami możecie nie wytrzymywać ze mną psychicznie. :P
Chciałabym też podziękować blogerce, która nieświadomie mnie zainspirowała. To Panna Mika. oto jej blog: http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com  Jest świetny, ale ma na prawdę mało wyświetleń, biorąc pod uwagę poziom.
Pierwszy rozdział pojawi się już dosłownie za kilka minut. Będę się starała, by każdy z nich był jakby kolejnym dniem, ale nie wiem jak to będzie.
Mam nadzieję, że blog się wam spodoba :)
Ciasteczkowy Potwór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz