czwartek, 14 marca 2013

Ogłoszenia

Po pierwsze, zakładając tego bloga, nie spodziewałam się, że dobiję do ponad 100 wyświetleń w ciągu 3 dni! Dziękuję Wam bardzo! :*
Po drugie, kilka osób pyta mnie, kiedy będzie kolejny rozdział. Obiecywałam dzisiaj, jednak niestety coś mi wypadło i nie dam rady go dziś napisać. Muszę jeszcze napisać charakterystykę Alcybiadesa (omawiamy na polskim "Sposób na Alcybiadesa" ) Na szczęście jest internet, w którym są miliardy takich prac. :D Tylko nic nie mówcie mojej mamie! :P Rozdział na pewno będzie jutro, chyba, że coś mi wypadnie, ale wątpię. Tak więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość :) 
Na koniec reklama bardzo fajnego bloga, prowadzonego przez moje koleżanki: http://sercazmarcepanu.blogspot.com/ 
Odwiedźcie proszę, tylko nie mówcie, że ode mnie jesteście, bo będę miała w szkole opierdziel, że nie wierzę w powodzenie ich bloga >.<
Ciasteczkowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz