czwartek, 28 marca 2013

Ciasteczkowy blog

Taka szybka informacja, bo już trochę późnawo... Dziś przypomniałam sobie o moim drugim blogu, którego założyłam jakieś 2 tygodnie temu. Tematyka jest zupełnie inna. Nie mam czasu się tu teraz rozpisywać, wszystko opisałam już na tym drugim :)
                                             http://ciasteczko-z-czekolada.blogspot.com/
Poczytajcie, pokomentujcie, ale proszę nie wspominajcie o tym blogu ("Nieważne gdzie jesteś, ważne ile masz w sobie odwagi") Sprawy Prywatne ;) Nie będę wnikać, może kiedyś wam wytłumaczę, ale to baaaaaaaaardzo długa historia, więc nie tym razem.
I jeszcze jedno: właśnie obejrzałam Życie Pi. Ten film to arcydzieło! :D Jeśli nie widzieliście, to koniecznie musicie obejrzeć! :)
Ciasteczkowy

6 komentarzy:

  1. nominowałam cię do The Versatile Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, dzięki, ale cofnijcie proszę nominację. Nie mam ochoty nigdzie się zgłaszać, robię to amatorsko, moi rodzice zresztą o niczym nie wiedzą. Miło mi, że blog się wam podoba, ale nawet ciocia wikipedia z polski nie wie, co to za nagroda, a tej z anglii nie chce mi się tłumaczyć. Tak, jestem leniwa. Z tego co widzę, jest to nagroda międzynarodowa. Więc proszę, wytłumaczcie mi o co chodzi, bo wujek google nie może nic znaleźć... wtedy może pomyślę. bo na prawdę nie chce mi się wypełniać żadnych papierów, jeździć po europie, ani tym bardziej wtajemniczać we wszystko rodziców. :/ Do tego blog istnieje nie cały miesiąc, mam (w chwili, kiedy to piszę) 812 wyświetleń. Może kiedy indziej. zgłoście lepiej Mikę :) ona ma większe szanse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhmmm.. masz napisanę u mnie, co musisz zrobić . To tylko notka na blogu ;) Tzn. ja nie wiem, ale tak myślę..

      Usuń
    2. no dobra, tylko żeby się potem nie okazało, że muszę jechać na drugi koniec świata i odbierać jakąś nagrodę :P

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do The Versatile Blog :) Więcej szczegółów na http://r5-laura-story.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń