poniedziałek, 29 kwietnia 2013

The End :/

Wybaczcie, ale muszę niestety zawiesić tego bloga. :( Klaudia, Niewidzialna, tak wiem, że mnie zabijecie...
Smutno mi z tego powodu, bo dużo już osiągnęłam, ale to po prostu nie jest to, co chcę robić. Fajnie, że spróbowałam, ale to nie jest ani moja pasja, ani zainteresowanie, po prostu sposób na nudę w wolnych chwilach. Niestety tych wolnych chwil mam teraz coraz mniej, a w następnym roku, prawdopodobnie nie będę ich miała wcale... mama wymyśliła mi już mase zajęć dodatkowych, no ale nie o tym mowa. W każdym razie, blog nie znika z sieci, być może w wakacje zacznę znowu pisać.
Żegnam i biegnę do schronu, bo Niewidzialna akurat niewiele mi zrobi, no bo przecież nie wie, gdzie mieszkam, ale Klaudii akurat się boję.
Pozdrawiam cię, Klaudia! :)
I przepraszam was jeszcze raz, mam nadzieję, że mimo to, pozostaniemy w kontakcie, a Klaudia nie zastosuje przeciwko mnie swojej tajnej broni, w postaci swojego palca. :P

19 komentarzy:

  1. Przysięgam, że znajdę twój "schron" i cię zabiję -_-
    Mam nadzieję, że wrócisz w wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo,jak komentarz powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Spoko :D
      Gdzieś miałam w domu bardzo ostry nóż...

      Usuń
  4. Jak dobrze, że w profilu, zamiast prawdziwego miasta wpisałam "akurat wam powiem" >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. GADAĆ MI GDZIE ONA MIESZKA? POGADAM SOBIE Z JEJ MAMĄ NA TEMAT ZAJĘĆ DODATKOWYCH!!!! xd

    OdpowiedzUsuń
  6. och, dziewczyny, dziewczyny... nie przewidziałyście jednego: jeśli mnie zabijecie, to tym bardziej nie będę dalej pisała i nigdy się nie dowiecie, jak to wszystko się skończy. :D buahahahaha *śmiech szaleńca*
    w ogóle, to teraz mnie nie męczcie, bo od 20 minut ryczę, ponieważ skończyłam trzecią część igrzysk śmierci :'( niby zakończenie jest szczęśliwe, ale takie, że zaczynamy się zastanawiać, jakie te igrzyska były okropne, jak okrutne były rządy w Panem, a do tego załamałam się, że Katniss wybrała... no dobra, bez spojlerów, zaraz i tak napiszę recenzję na bloga i wypiszę wszystkie swoje przemyślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się cieszę ze wybrała tego kogo wybrała :P nie czytałam całej serii ale wiem xd Chciałam zeby byli razem xd
    A i ja nie jadę cię zabić tylko przykuć do krzesłą i kompa i będizesz siedzieć póki nie skończysz całej opowieści xd
    tyle ode mnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co znaczy, że nie czytałaś całej? o_O czytałaś tylko pierwszą, czy drugą część również? Moje zdanie na temat "z kim powinna być Katniss" zmieniło się o 180 stopni, po przeczytaniu drugiej części :) były naprawdę słodkie momenty, ale nie będę robić spojlerów
      PS: jak zniszczysz mojej mamie nowe krzesła (kupione w piątek), to ona ciebie zabije, tak na marginesie :)

      Usuń
  8. czemu mam niszczyć twojej mamie krzesło?? :P o.O
    przeczytałam całą 1 i ledwo zaczęłam 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, np. kajdanki mogą zetrzeć z krzesła lakier i co wtedy będzie? ;)
      Czytaj szybko 2., to moja najulubieńsza ze wszystkich książek, jakie kiedykolwiek przeczytałam :) Nie chcę robić spojlerów, więc pogadamy jak przeczytasz.

      Usuń
  9. A czytałaś serie Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy? albo Olimpijskich Herosów? JA TO UWILEBIAM MOJA UKOCHANA SERIA <3 jedna i druga xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale może kiedyś sięgnę. :) dzięki, bo właśnie się zastanawiałam, co przeczytać. aktualnie czytam "Miasto Kości", bardzo fajne.

      Usuń
  10. zajrzysz :) kocham :) zapraszam do mnie ♥ http://auslly-first-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń